Actrita Madalina Anea, ambasadoare a Bucovinei in campania „Dor de romanesc”


Intră acum și în grupul de

Mădălina Anea, actrița de teatru și film ce a copilărit în Suceava, a spus „da” provocării de a se alătura campaniei „Dor de românesc” ca Ambasadoare a Bucovinei, în dorința de a spune povestea dorurilor sale. Inițiativa ce se mai desfășoară timp de 10 zile pe www.dorderomanesc.ro este un spațiu comun de manifestare a celor mai îndrăgite momente din trecut evocate de plaiurile acestei țări, fie că este vorba de amintirea unui loc, unei persoane, unui parfum, unei stări.

Cu emoție, Mădălina povestește despre însemnătatea acestor sentimente ce se regăsesc în tot ceea ce face: „De fiecare dată când încep un nou proiect, o piesă de teatru sau un film, când sunt la prima lectură, apelez instinctiv la dorurile mele. Cel mai mare dor al meu este câmpul cu flori de acasă. Iubesc florile și iubesc libertatea.”

Povestea completă a Dorului de Bucovina poate fi vizionată mai jos:

 Producție video: Pink Stripe Group / Muzică: Maria Chifu (voce) și Radu Vâlcu (chitară).

Proiectul, lansat în luna octombrie, a dedicat câte o săptămână plină de povești și doruri celor 10 regiuni ale țării, care au fost reprezentate pe parcurs de câte o ambasadoare desemnată pentru fiecare zonă. Campania „Dor de românesc” a reunit până în prezent nouă personalități feminine cu valori înrădăcinate, care poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea, iar împreună completează imaginea Iutta: artista Eglantina Becheru ca Ambasadoare a Olteniei, jurnalista și producătoarea Nata Albot ca Ambasadoare a Basarabiei, cântăreața Paula Seling ca Ambasadoare a Maramureșului, vedeta TV Iuliana Tudor ca Ambasadoare a Munteniei, Adela Pârvu, jurnalist și blogger de design interior, ca Ambasadoare a Transilvaniei, Ana Morodan, fashion blogger de renume în peisajul românesc, ca Ambasadoare a Crișanei și Camelia Căpitanu, prezență remarcabilă în lumea televiziunii și a universului culinar ca Ambasadoare a Moldovei.

”Pentru această campanie am colaborat cu femei ce au o energie extraordinară, care ne inspiră prin pasiunile şi proiectele lor. Poveştile lor de dor sunt foarte diverse dar în acelaşi timp, sunt unite de un numitor comun: dragostea pentru ceea ce înseamnă românesc. Atât dorurile lor, cât şi ale participanţilor la campania online, vor fi sintetizate într-o creaţie ce se va contura la final de proiect, numită Dor călător”, a declarat Nicoleta Chirica, fondator şi designer Iutta.

Madalina Anea, Ambasadoare Bucovina

Cititorii sunt invitați să acceseze platforma www.dorderomanesc.ro să afle mai multe detalii despre campanie, să descopere cât mai multe povești emoționante din toate zonele geografice ale României și Basarabiei, dar mai ales să își împărtășească, la rândul lor, dorul, precum au făcut cei peste 300 de participanți până în prezent:

”Mi-e dor de acasă, de borșul cu sfeclă al mamei, de aerul curat din munți pe care îl recunosc chiar dacă ochii nu ar putea vedea unde sunt, de pădurile răcoroase în care adunam în poală hribi, rascovi și vinetele, de mirosul pâinii scoase din cuptor, de binele și liniștea de acasă. Mi-e dor să-mi fie frică de atâta liniște încât aud clar sunetul creionului care aluneca pe hârtie. Prea mi-e dor… Laura, Bucovina

Care e dorul tău?

O campanie susținută de ”România, tare de tot” by Intact Media Group.

Despre campania Dor de românesc

Care e dorul tău? De la această întrebare s-a născut ideea campaniei „Dor de românesc”, ce poartă chiar numele celei mai îndrăgite colecții Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se dorește colecționarea dorurilor românilor într-un loc comun, ca un manifest pentru frumusețea și bogăția culturală din fiecare zonă geografică a țării noastre.

Campania, pe lângă elementul online, va fi încununată de un traseu fotografic naţional pentru promovarea turismului românesc, a brandului de ţară şi susţinerea obiceiurilor specifice fiecărei zone. De asemenea, dorurile culese în cele 10 săptămâni ale campaniei vor crea geanta „Dor călător”, o geantă de voiaj ce va ajunge tot în posesia marelui câştigător. Alte 100 de premii ce constau în produse Iutta şi ale partenerilor îşi aşteaptă câstigatorii.

Despre Iutta

Iutta este un atelier de creație care are în portofoliu genți și accesorii din piele cu motive de inspirație tradițională. Brandul reflectă dorul de românesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizează prezentul. Simbolurile alese pentru cea mai recentă colecție, intitulată chiar „Dor de românesc”, reflectă pitorescul și tradiția fiecărei zone din țară și exprimă principalele valori ale acesteia, putând fi regăsite și în arhitectura veche sau straiele populare românești.

Colecția aduce la un loc 10 motive românești din diferite zone ale țării noastre și, odată cu ele, dorurile față de regiunile respective: Transilvania, Oltenia, Muntenia, Bucovina, Basarabia, Moldova, Dobrogea, Maramureș, Banat, Crișana. Astfel, creațiile Iutta au în spate o poveste, un dor ce le inspiră pe cele care le poartă să își amintească unde le sunt cu adevărat rădăcinile și valorile. De curând, linia Dor de românesc a fost completată de Dor de copilărie, genți deopotrivă pentru cei mari și cei mici, create cu gândul la poveștile îndrăgite cu care toți am crescut. Cum frumos ne descria o susținătoare: „Voi, Iutta, ne faceți să iubim dorul, deși el implică o absență.”

Mai multe detalii pe: www.iutta.ro, www.facebook.com/Iutta.ro și pe pagina dedicată evenimentului.


Intră acum și în grupul de