Secretarii localitatilor din judetul Suceava trecuti prin focul evaluarilor

La evaluarea secretarilor se vor avea in vedere un numar de 13 criterii stabilite de Agentia Nationala a Functionarilor Publici printre care capacitatea de organiza, de a conduce, de a coordona, capacitatea decizionala, abilitatea in gestionarea resurselor umane, in mediere si negociere, obiectivitate in aprecieri si in gindire. Pasniciuc a declarat ca pina acum nu s-au primit informatiile din 11 localitati si admis ca in urma verificarilor calificativele acordate de primari ar putea fi schimbate. Secretarul general al Prefecturii a amintit ca la evaluarea de anul trecut facuta de Prefectura, 43 de calificative au fost modificate in sensul ca au fost diminuate. Ca urmare a analizei realizate pentru activitatea din 2003, 25 de secretari au primit calificativul exceptional, 44 au fost notati cu foarte bine, 19 cu bine, iar 7 cu satisfacator, astfel ca toti au ramas pe functii. Calificativul nesatisfacator atrage automat eliberarea din functie.