Investitie de trei milioane euro in sediul dealer-ului Volkswagen, Auto Mitric

Noul sediu a fost construit intr-un timp record, constructia fiind inceputa in luna aprilie 2004, costurile fiind estimate la aproximativ 3 milioane de euro. Directorul de vanzari al Auto Mitric, Marius Corduneanu, a declarat, intr-o conferinta de presa, ca sediul respecta „cele mai noi standarde si concepte „corporate design” ale companiei Volkswagen, fiind din multe puncte de vedere mai interesante decat locatii similare din Germania”. In cei 9.000 metri patrati ai sediului se regasesc un show-room cu 12 locuri de expunere, o parcare, birouri de vanzare si consiliere service si o sala de conferinte, un service auto cu servicii de depanare non-stop. Noutatea cu care vine Auto Mitric este sistemul ecologic performant de vopsire in atmosfera controlata cu vopsele pe baza de apa, dispozitive de taiere a caroseriei cu plasma si sisteme de masurare a deformarilor caroseriei cu ajutorul laserului. Corduneanu a explicat ca in 2004 vanzarile Volkswagen s-au ridicat la 177 autovehicule, target-ul firmei fiind, pentru 2005, de 225 autovehicule si 60 de vehicule comerciale. Lansarea de s-a desfasurat sub sloganul „Din dragoste pentru automobil” si a beneficiat de prezenta brand managerului de la Porsche Romania, Matei Albulescu.