Apele minerale din Bucovina pe rafturile magazinelor din Japonia, SUA sau China la concurenţă cu firme consacrate mondial

Apele minerale extrase din Țara Dornelor au ajuns să fie pe rafturile magazinelor din SUA, China, Japonia,Germania, Anglia, Spania, dar şi în ţările arabe, concurând la preț cu branduri internaționale. Aqua Carpatica a cunoscut succesul în business în România, iar acum ținta omului de afaceri Jean Valvis este dezvoltarea afacerii pe pieţele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.

Potrivit zf.ro, Jean Valvis a poziţionat Aqua Carpatica în Statele Unite drept un brand premium ca preţ, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Astfel, dacă brandul franţuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preţ de 2,99 dolari.

Valvis a arătat că brandul pe care îl conduce trebuie să fie un fel de „Rolls-Royce al apelor minerale”, prețul practicat peste hotare fiind o decizie de marketing, de poziţionare.

„După succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna (vândute către Coca-Cola) şi lactatele LaDorna (vândute către Lactalis), Valvis susţine că Aqua Carpatica este cel mai mare business pe care îl va face, dar care nu va fi de vânzare”, arată sursa citată.

„Eu le-am promis copiilor mei că această afacere va rămâne în familie. Dar dacă am succes în SUA, poate după trei ani vând un pachet minoritar la bursa din New York”, a afirmat Jean Valvis.