BCR si-a schimbat imaginea, adaugand elemente vizuale ale brandului Erste

Banca Comerciala Romana (BCR) Suceava, a organizat, luni, alaturi de alte 10 sucursale din tara, o ceremonie de lansare, a noului logo al bancii, rezultat din îmbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci românesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Corporate manager al BCR Suceava, Catalin Petras, a anuntat, în cadrul ceremoniei de prezentare a noului logo al bancii, ca aceasta reprezinta doar începutul unei noi etape de succes în istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare românesti si a celei de membru important al Erste Group. Prezent la manifestare, primarul Sucevei, Ion Lungu, a tinut sa sublinieze importanta BCR în dezvoltarea municipiului cât si a judetului si a aratat ca aceasta banca beneficiaza acum si de prestigiul Erste. La rândul sau, presedintele CCI Suceava, Sorin Iacob, a spus ca BCR este un important partener al firmelor din judet si ca aceasta colaboreaza foarte bine cu Camera de Comert. Noul logo al BCR adopta elemente de identitate vizuala a grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste. Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta în alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S” este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrând într-o cutie de economii. BCR, membra a Grupului Erste Bank, este o banca universala fiind cea mai importanta institutie bancara din România si gestionând active de peste 13 miliarde de euro. Banca ofera întreaga gama de produse si servicii, având în prezent 477 sucursale si agentii în întreaga tara în majoritatea oraselor cu peste zece mii de locuitori.