Conducerea Primăriei Suceava acuză Thermonet că serviciile furnizate sunt de proastă calitate


Intră acum și în grupul de

Firma Thermonet a preluat în urmă cu două luni gestiunea sistemului de transport şi distribuţie a energiei termice din municipiul Suceava de la Termica, și odată cu acest lucru și marile probleme ale consumatorilor. Cu toate că în luna octombrie, Valeriu Iftimie, directorul firmei Elsaco și acționar al operatorului Thermonet, s-a angajat că vor fi rezolvate problemele de recirculare a apei, acest lucru nu s-a întâmplat, fapt pentru care atât primarul municipiului Suceava, Ion Lungu, cât și viceprimarul Ovidiu Doroftei, au răbufnit în cadrul ședinței de marți cu președinții asociaților de proprietari.

sedinta asociatii de proprietari

„Este o problemă veche: apa caldă ajunge rece sau durează jumătate de oră să ajungă apă caldă. Domnul Iftimie a spus că are câteva puncte prioritare și pot fi rezolvate problemele minime, să putem asigura servicii de calitate. Așteptările oamenilor sunt mari. A trecut luna de miere, haideți să intrați în pâine și să rezolvați problemele oamenilor”, a punctat primarul Ion Lungu.

La rândul său, viceprimarul municipiului Suceava, Ovidiu Doroftei, s-a arătat indignat că problema nu a fost soluționată, arătând că nu este normal că societatea responsabilă de transportul şi distribuţia energiei termice nu a realizat o chestiune la care s-a angajat.

„Nu este comod nici pentru dumneavoastră, nici pentru noi, să primim audiențe, să fim sunați la orice oră din zi și din noapte pentru un motiv foarte clar: proasta calitate a serviciilor furnizate. Nu este firesc, nu este confortabil, nu este normal să se întâmple așa ceva”, a spus Ovidiu Doroftei.

El a atras atenția că dacă Thermonet vrea să încaseze bani de la populație, trebuie să ofere servicii de calitate.

„Dacă vreți să încasați acești bani, e clar că trebuie să oferiți servicii de calitate și răspunsuri pertinente. Este nefiresc ca în Cuza Vodă 2 să ai agentul termic la o calitate și la ANL, pe Privighetorii, la o altă calitate, să nu furnizeze nimeni nici un răspuns și să fie sunați primarul, viceprimarul, oameni din primărie”, a mai arătat Doroftei.

Mai mult decât atât, viceprimarul a menționat că au fost semnate petiții de către suceveni care au susținut că nu vor să plătească „ceea ce se pretinde a fi un serviciu”.

Pe de altă parte, având în vedere că venirea noului operator a însemnat și semnarea unor noi contracte între Thermonet și asociațiile de proprietari, primarul municipiului Suceava a declarat că o singură asociație nu a semnat respectivul contract. Este vorba despre Asociația 79 – „Blocul Armatei”, din cartierul Obcini, care nu a fost de acord cu termenele şi condiţiile de plată. (Mihaela Tcaciuc)


Intră acum și în grupul de