O eleva a Colegiului Economic a obtinut locul I pe tara la concursuri de eseuri pe teme de protectie a consumatorilor

Autoritatea pentru Protectia Consumatorului lanseaza lunar concursuri de eseuri. Tema lunii martie s-a referit la eticheta produselor, considerata o “carte de vizita” a acestora, eticheta pe care consumatorii uita sa o citeasca, iar copiii nu o înteleg de cele mai multe ori. „Lucrarile primite vorbesc despre acest lucru, ca si despre importanta educarii în spiritul cunoasterii tuturor informatiilor importante înainte de achizitionarea  unui bun, pentru ca este dreptul nostru sa stim ce cumparam. Beatrice Coltun, eleva în clasa a XII-a la Colegiul Economic din Suceava, a trimis eseul câstigator al lunii martie, acesta poate fi gasit pe pagina web a institutiei, www.anpc.ro, transformând cu originalitate eticheta într-un personaj, cu sentimente si aspiratii. Concursul de eseuri organizat pe pagina de internet a institutiei se bucura de participarea elevilor din toata tara, atât cei care au mai concurat si la „Alege! Este dreptul tau”, concursul national pe teme de protectia consumatorilor, cât si tineri care nu au studiat pâna acum acest domeniu, dar care stiu ce înseamna sa fii un consumator informat.

Provocarea ramâne valabila, în fiecare luna asteptam lucrarile micilor consumatori, pe adresa de mail biroupresa@anpc.ro” precizeaza seful OJPC Suceava, Elena Oanea, care a precizat ca tema lunii aprilie este „Stim pe ce dam banii? Alegerea produselor”.