Flutur: Suceava are mare nevoie de drumuri rapide, dar și de transport pe calea ferată. Sprijin campania națională #SEPOATE


Intră acum și în grupul de

Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, a anunțat că sprijină Campania națională #SEPOATE, inițiată de cea mai mare federație sindicală din CFR, Federația Naționala Feroviară Mișcare Comercial Vagoane, prin care se atrage atenția asupra condițiilor precare în care a ajuns calea ferată din România.

„Este nevoie de consens din partea tuturor decidenților din politică şi administrație, pentru realizarea de investiții in CFR.Sprijin orice demers care poate contribui la îmbunatățirea infrastructurii de transport in județul Suceava, în Romania.Suceava are mare nevoie de drumuri rapide, dar si de transport pe calea ferată”, declarat, duminică, Gheorghe Flutur.

Cel mai modern vagon din România, cu scaune ergonomice, aer condiţionat, mochetă, internet, radio și TV, va ajunge, luni, 6 noiembrie  începând cu ora 13.00, în gara CFR Suceava din Burdujeni.

Potrivit unui comunicat al Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial Vagoane, cea mai mare Federație Sindicală din CFR, în această toamnă a fost lansată campania naționala #SEPOATE, prin care se dorește atragerea atenției asupra condițiilor precare în care a ajuns calea ferată din România.

Astfel, obiectivul campaniei #SEPOATE este strângerea a peste două milioane de semnături care să susțină o petiție online pentru introducerea în Proiectul de țară, inițiat de Președintele României, necesitatea investițiilor obligatorii în calea ferată și în toată infrastructura de transport a României.

„Ne dorim să ajungem la nu mai puțin de două milioane de semnături și să obținem consens din partea tuturor decidenților din politică și administrație că fără investiții capitale și plasate corect, Calea Ferată Română va muri”, a precizat președintele Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial Vagoane, Grigore Mare.

Pentru această campanie, CFR a pus la dispoziția Federației Sindicale, cu titlu gratuit, un vagon de clasa a doua, modernizat în România, care va călători, câte o săptămână, către cele 8 regionale CFR din țară.


Intră acum și în grupul de