Intră acum și în grupul de
Cel mai periculos drum din țară este DN 2 (E 85) București-Siret, potrivit statisticilor Poliției Rutiere care a menționat că în cursul anului 2017 s-au produs pe acest drum 177 de accidente grave în care 76 de persoane și-au pierdut viața, arată cotidianul.ro.
În vederea reducerii numărului de accidente, varianta pe termen mediu este construcția unei autostrăzi sau a unui drum expres, dar acest proiect ar putea să fie viabil abia după 2020 în condițiile în care pentru drumul Ploiești-Pașcani nu au fost făcută nici evaluarea ofertelor deși licitația a fost lansată la sfârșitul anului 2016.
Sursa citată menționează că o soluție pe termen scurt pentru reducerea accidentelor ar putea fi resistematizarea circulației astfel încât să se asigure alternativ un sistem 2+1.
Astfel, față de cele două benzi clasice și cu acostament lărgit ar urma să se retraseze pe câțiva kilometri două benzi pe un sens și cu o singură bandă pe contrasens, variantă care va fi alternativă pentru ambele sensuri de mers.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar urma să realizeze simulări pentru introducerea acestui nou sistem de resistematizare a drumului național DN 2, menționează sursa citată.
Un asemenea sistem este folosit de mulți ani pe drumuri național din țări din vestul Europei.
Intră acum și în grupul de