Un clip de promovare a turismului cultural și de city break în România care nu include Bucovina, lansat de Ministerul Turismului, a adunat numeroase critici

Ministerul Turismului a lansat recent un clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break, ce va fi prezentat în cadrul evenimentelor culturale, dar acesta a adunat numeroase critici pentru că nu include Bucovina, dar și Brașov sau Cluj Napoca.

Ministerul Turismului lansează, astăzi, clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break

Ministerul Turismului lansează astăzi clipul pentru promovarea turismului cultural și de city break„Clipul va contribui la creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă în privința turismului cultural. Acesta va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaționale, precum și prin intermediul unor campanii publicitare și de marketing care vor duce la conturarea României ca destinație pentru pasionații de turism cultural și pentru turiștii care preferă experiențele de tip city-break”, Bogdan Trif, Ministrul Turismului

Gepostet von Ministerul Turismului am Dienstag, 8. Januar 2019

Clipul promovează oraşele Alba Iulia, Sibiu, Târgu Jiu, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Bucureşti.

„Clipul va contribui la creșterea notorietății României ca destinație turistică competitivă în privința turismului cultural. Acesta va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaționale, precum și prin intermediul unor campanii publicitare și de marketing care vor duce la conturarea României ca destinație pentru pasionații de turism cultural și pentru turiștii care preferă experiențele de tip city-break”, Bogdan Trif, Ministrul Turismului.

Reacțiile internauților au fost critice la adresa realizatorilor acestui clip de promovare.

„Masivul Bucegi (Sfinxul, Babele), Bucovina (mănăstiri, mocănița, tradițiile), Maramureșul, Transalpina, Transfăgărășanul nu ne reprezintă ? Sau nu le considerați prea importante.Clip făcut, cel mai probabil cu șpagă mare pe factură, să fie ieftin și să iasă și un comision pentru unii. Tipic românesc”, scrie unul dintre internauți.

Altul este mai ferm „Să nu amintiti in acest material de promovare turistica, platit din fonduri publice, de primul judet turistic din Romania, Brasovul, si nici de Bucovina, este o dovada de incompetenta majora. Sa va fie rusine!”

Un alt internaut consideră că este o glumă includerea lui Târgu Jiu ca destinație de city-break.

„DEZAMAGITOR: destinatiile sunt foarte slab prezentate,dinamica filmului lasa mult de dorit, calitatea la fel, sa promovezi Constanta in anotimpul rece, sa prezinti toate destinatiile cu doi oameni zgribuliti de frig, sa prezinti numai natura moarta, Mult respect pentru realitate…Clip care sa contribuie la cresterea notorietatii Romaniei??City Break la Targu Jiu…pe bune? 2019?”, spune acesta.

„Trebuie să fii dement sa nu promovezi Bucovina – Suceava în clipurile de prezentare a turismului!”, transmite un alt internaut.

„Mai hoti cretinei, cum dreacu nu ati auzit de Bucovina,Cluj-Napoca,Sighisoara,Oradea…lista e lunga .Incultii pesededau din nou cu bata in balta! calitate profesionala a clipului este de tip manea sudista!Atata puteti!”, a mai scris un internaut.

Bucovina este considerată una dintre destinațiile favorite pentru turismul cultural, iar în 2018 a fost vizitată de peste 420.000 de turiști din care aproape 60.000 turiști străini care provin din Spania, Germania Italia, Franța și Polonia, iar în 2019 se așteaptă să fie vizitată de jumătate de milion de turiști.

Bucovina are incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO mănăstirile cu frescă exterioară, dar și Codrii Seculari de la Slătioara, iar patru situri din civilizația Precucuteni-Cucuteni-Tripolie de pe teritoriul județului Suceava au fost incluse în lista tentativă a României pentru includerea în Lista Patrimoniului Mondial UNESCO.

Totodată, la Suceava se organizează, anual, cel mai mare Festival de Artă Medievală din țară, dar și cea mai mare paradă din țară a obiceiurilor de iarnă.

(N.B.)

loading...