Intră acum și în grupul de
Acesta spune că la alţi 3 comercianţi din Suceava erau afişate promoţii cu diferite reduceri procentuale ale preţurilor la modul general, fără a se informa consumatorul care sunt produsele ce fac obiectul promoţiei, întrucât nu toate produsele oferite spre comercializare făceau parte din promoţie.
La un alt operator economic în cadrul promoţiei „al doilea jeans la 99,99 lei” nu se specifica la care pereche din jeans se referea promoţia, cea cu preţul mai mare sau cea cu preţul mai mic.
În altă situaţie pe vitrine erau două afişe prin care se promovau două tipuri de reduceri, dar pentru aceeaşi categorie de produse : „reducere între 20 – 45 % la articole toamnă – iarnă” şi „reducere între 50 – 75 % la articole toamnă – iarnă”, fără ca în magazin produsele să fie prezentate diferenţiat pe cele două promoţii.
La o altă unitate comercială era afişată doar denumirea generică „reducere” fără a se specifica perioada promoţiei şi cuantumul procentual al reducerii de preţ.
„Pentru aceste abateri s-au aplicat amenzi în cuantum de 13.000 lei”, a conchis Elena Oanea.