Peste 1200 de solicitări primite la linia „Vreau răspuns” deschisă de Prefectura Suceava în urmă cu o săptămână

Prefectura Suceava a anunțat, vineri, că de la începutul funcționării liniei „Vreau răspuns” au fost recepționate 901 apeluri telefonice și 316 email-uri.

Sursa arată că doar în cursul acestei săptămâni numărul a fost apelat de 530 de suceveni. De asemenea au fost transmise 154 de email-uri la care s-a răspuns în intervalul asumat de 24 de ore de la primire.

fost transmise 154 de email-uri la care s-a răspuns în intervalul asumat de 24 de ore de la primire.

În acest context, Prefectura a emis următorul comunicat:

„Aducem la cunoștința tuturor cetățenilor județului Suceava că linia dedicată #VREAURĂSPUNS este pusă la dispoziția dumneavoastră doar pentru clarificări și recomandări cu privire la respectarea prevederilor ordonanțelor militare și ale hotărârilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență.

Instituția Prefectului – Județul Suceava nu are competențe în ceea ce privește acordarea derogărilor pentru circulația înspre și dinspre zona de carantină formată din Municipiul Suceava și cele 8 unități administativ teritoriale  limitrofe.

Solicitările cu titlu excepțional și aboslut punctuale pot fi adresate direct Centrului Județean pentru Coordonarea și Conducerea Intervenției (CJCCI) la următoarele date de contact:

– telefon: 0230.220.103, 0758.232.007, 0758.232.029 sau  e-mail cjcci.sv@gmail.com.”

loading...