Primăria Suceava începe digitalizarea cu asociațiile de proprietari. Viceprimarul Lucian Harșovschi: Noul Regulament prevede posibilitatea plății online a facturilor, ajută la gestionarea cheltuielilor și la consultarea tuturor datelor de către utilizatori

Viceprimarul Sucevei Lucian Harșovschi a anunțat că în ședința Consiliului Local Suceava de săptămâna viitoare va fi aprobat un nou Regulament privind îndrumarea și coordonarea asociațiilor de proprietari din municipiul Suceava care prevede măsuri pentru digitalizarea interacțiunii dintre proprietari și asociație.

„Ne dorim digitalizarea și modernizarea interacțiunii dintre asociațiile de proprietari și cetățeni, motiv pentru care este în dezbatere publică un regulament, ce vine în sprijinul asociațiilor și a sucevenilor, urmând să fie aprobat în următoarea ședință de Consiliu Local”, a spus Harșovschi.

El a menționat că acest Regulament prevede realizarea plății online a facturilor, ajută la gestionarea cheltuielilor și la consultarea tuturor datelor de către utilizatori.

„Primul și cel mai important pas în domeniul digitalizării este folosirea unei platforme informatice, iar prin regulamentul inițiat, prin proiectul de hotărâre, trimitem Comitetului Executiv analizarea acestei oportunități și ulterior, achiziționarea unui soft informatic”, arată viceprimarul.

Lucian Harșovschi spune că printre avantajele digitalizării asociațiilor se numără consultarea în orice moment a datelor cu privire la lista de cheltuieli, a facturilor, plata întreținerii online, cu cardul sau posibilitatea introducerii online a consumului apometrelor, dar și facilitarea calculelor și evitarea eventualelor erori.

„Există o oarecare reticență față de acest serviciu din partea administratorilor și a proprietarilor mai în vârstă, însă specificăm faptul că pentru aceștia va rămâne și varianta de transmitere fizică a informațiilor și de efectuare a plăților”, a spus viceprimarul.

loading...