S-a finalizat proiectul APLICAT de digitalizare a activității Primăriei Suceava. Sucevenii care își creează cont pe site vor putea să semnaleze incidente din oraș adăugând și fotografii

Primarul Sucevei, Ion Lungu, a anunțat, miercuri, că a fost finalizat proiectul de digitalizare a activității Primăriei Suceava realizat cu fonduri europene de 2,77 milioane de lei, din care 2 la sută reprezintă contribuția municipalității.

Potrivit primarului, fiecare utilizator trebuie să-și creeze un cont pe site-ul primăriei Suceava în secțiunea dedicată acestui proiect și ulterior va putea transmite solicitări și va primi răspunsuri la acestea, inclusiv solicitări de clarificare, urmând să fie înștiințat și prin SMS de primirea răspunsurilor.

Primarul a spus că prin acest sistem se vor putea obține certificate de atestare fiscală, certificate de urbanism, certificate de nomenclatură stradală și adresă, autorizații speciale de transport, acord prealabil pentru amplasarea și executarea construcțiilor de instalații în zona drumului public, aviz pentru amplasarea de branșamente tehnico-edilitare în zona drumului public, autorizații de transport persoane în regim de taxi, viză și prelungire viză până la 5 ani, autorizare taxe, viza anuală, autorizarea activității de comerț și prestări servicii și aviz pentru programul de funcționare, autorizare pentru desfășurarea activității de alimentație publică.

Conferinta de presa săptămânală a primarului Sucevei, dl Ion Lungu

Conferinta de presa săptămânală a primarului Sucevei, dl Ion Lungu

Publicată de NewsBucovina.ro pe Marţi, 20 iulie 2021

Mai mult, Ion Lungu a menționat că se vor putea sesiza incidente din oraș, dacă există avarii sau alte situații, fiind posibil să se transmită și imagini de la fața locului.

Întrebat dacă un cetățean nu poate sesiza problema dacă nu are cont creat pe site-ul Primăriei Suceava, primarul a răspuns că prin intermediul acestui program este necesar să fie creat un cont, dar că sucevenii pot sesiza problemele ca și până acum.