Intră acum și în grupul de
„Echipele de intervenţie ale companiei noastre au fost suplimentate şi au acţionat pe parcursul ultimelor două zile, în condiţii meteo dificile şi în zone unde accesul utilajelor şi materialelor necesare a fost îngreunat. În urma efortului susţinut al echipelor de intervenţie s-a reluat alimentarea cu energie electrică la o mare parte din consumatorii afectaţi”, precizează Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România. Miercuri după-amiază, mai erau nealimentate localităţi din comunele Brodina, Falcău, Costileva, Ulma, Nisipitu şi Dărmăneşti.
E.ON Moldova Distribuţie îi asigură pe consumatorii afectaţi că a mobilizat toate resursele disponibile pentru remedierea avariilor si reluarea alimentării cu energie electrică în cel mai scurt timp posibil în zonele încă afectate.
„În cazul în care se confruntă cu probleme la reţeaua de energie electrică, clienţii noştri sunt rugaţi să anunţe serviciul deranjamente al E.ON Moldova Distribuţie la numărul de telefon: 0230 929”, subliniază Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.