Clienții Delgaz Grid din Moldova vor putea semnala direct deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică fără să mai fie necesară interacțiunea cu personalul operatorului de distribuție

Clienții Delgaz Grid din Moldova pot semnala direct pe site-ul companiei  deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică, urmând câțiva pași simpli, fără să mai fie necesară interacțiunea cu personalul operatoru-lui de distribuție, a anunțat, joi, Delgaz Grid.

Potrivit companiei, primul pas este accesarea site-ului delgaz.ro, secțiunea „Anunță deranjament”, unde clientul va introduce codul punctului de măsură (cod POD) ce se găsește pe factura primită de la furnizorul de energie electrică și are forma EMOxxxxxxx.

Imediat după înregistrarea sesizării, sistemul informatic verifică dacă la adresa respectivă există evenimente deschise și, în cazul în care sunt deja unele înregistrate, clienții primesc informații suplimentare referitoare la data și ora remedierii acestora. Foarte important, ei vor avea acces la statusul solicitării și vor putea urmări traseul acesteia de la înregistrare până la remedierea deranjamentului.

Delgaz Grid precizează că orice deranjament înregistrat pe site-ul companiei primește un număr unic de identificare, fără să mai fie necesare alte interacțiuni ale clientului cu personalul firmei, urmând ca sesizarea să fie verificată de electricienii Delgaz Grid.

Delgaz Grid deservește peste 1,5 milioane de clienți de energie electrică și gaze naturale, prin intermediul a peste 83.000 de kilometri de rețele. Acest fapt face imposibilă asigurarea unei monitorizări permanente a fiecărei porțiuni din rețea și orice sesizare venită de la clienți este utilă și este verificată cât mai repede posibil.

Facilitatea oferită de site-ul companiei completează Call Center-ul de Ur-gență al Delgaz Grid, ce poate fi apelat non-stop la 0800 800 929.

Cum adăugăm aplicația ANUNȚĂ DERANJAMENTE la ecranul de pornire a telefonului mobil cu sistem Android?

1.            Căutăm pe Google: delgaz grid anunță deranjamente

2.            Accesăm primul rezultat

3.            Selectăm butonul din dreapta sus: 3 puncte dispuse vertical

4.            Alegem opțiunea: adaugă pe ecran de pornire

5.            Putem edita numele iconiței și selectăm: adaugă

6.            Aplicația a fost adăugată pe pagina principală a telefonului, după ce-lelalte aplicații utilizate.