Mesaje false trimise în numele E.ON legate de completarea unor cereri pentru schema de sprijin

E.ON Energie România a avertizat, luni, clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații!, a transmis compania.

„Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare”, se arată în comunicat.

Totodată, E.ON precizază că în legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, se pot găsi informații corecte și complete pe pagina de internet a E.ON , prin accesarea link-ului  https://www.eon.ro/plafonare-pret

Totodată, compania face următoarele precizări:

• ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;

• persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119

• dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul  https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.