Conducerea RAR îndeamnă clienții nemulțumiți să se adreseze pe loc șefului reprezentanței pentru a-și clarifica problemele


Intră acum și în grupul de

Conducerea Registrului Auto Român a transmis, luni, clienților, să apeleze la șeful reprezentanței dacă au nemulțumiri în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.

„Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară”, a transmis RAR.

Potrivit unui comunicat de presă, conducerea RAR arată că este preocupată să se asigure că vizita la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale.

„La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă”, se mai arată în comunicat.

Totodată, se menționează că există situații în care inginerii de pe linie nu pot oferi toate explicațiile necesare de care clienții RAR au nevoie astfel încât clientul să plece de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute motiv pentru care prin măsura de a se adresa șefului reprezentanței se vine în întâmpinarea clienților cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi.

„Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări.Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți.Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei”, se arată în comunicatul RAR.


Intră acum și în grupul de