Turisti nemultumiti dupa petrecerea Revelionului in pensiunile sucevene. Vezi ce reclamatii au fost depuse la Protectia Consumatorului

Vasile LatişComisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Suceava a primit, după sărbători, un număr de cinci reclamaţii care au vizat operatorii economici de servicii turistice din judeţ.

Potrivit şefului CJPC Suceava, Vasile Latiş, au fost depuse cinci reclamaţii, trei la Vatra Dornei şi câte una la Gura Humorului şi Mănăstirea Humorului.

Cea mai gravă reclamaţie a fost cea depusă de nişte familii din Cluj care au trimis un avans de 3.000 de lei pentru închirierea unei pensiuni din Mănăstirea Humorului. Ajunşi la destinaţie pentru a-şi petrece  trecerea dintre ani, clujenii au constatat că locaţia promisă nu semănă nici de departe cu o pensiune, ci era o casă plină de igrasie, fără apă caldă. „Banii au fost trimişi pe persoană fizică. Încercăm să depistăm dacă operatorul de servicii turistice deţine societate comercială. În caz contrar poliţia îl va investiga pentru înşelăciune. Ancheta este în desfăşurare”, a declarat Latiş.

Clujenii închiriaseră „pensiunea” pe baza unei recomandări.