McDonald’s aduce în exclusivitate cărțile Aventurile Gemenilor Treetop în colaborare cu scriitoarea Cressida Cowell


Intră acum și în grupul de

McDonald’s lansează, sub umbrela „Apetit pentru Citit”, seria de cărți Aventurile Gemenilor Treetop într-o colaborare exclusivă cu celebra scriitoare Cressida Cowell. Seria cu 12 cărți poate fi primită pe parcursul întregului an la achiziționarea unui Happy Meal, de la începutul lunii februarie.

Printr-o colaborare unică, McDonald’s continuă inițiativele gândite pentru copii și părinți deopotrivă și mai face un pas către a transformat cititul într-o activitate care leagă familile. Cărțile sunt create pentru copii cu vârsta cuprinsă între 3 și 7 ani, fiind disponibile începând din luna februarie până în decembrie. Autoarea Cressida Cowell este cunoscută în principal pentru cărțile „Cum să-ți dresezi dragonul”, care au fost vândute în peste 7 milioane de copii în întreaga lume și care au fost ecranizate ulterior în animația cu acelați nume. Seria Aventurile Gemenilor Treetop include 12 povestiri independente menite să inspire copiii și să le îmbogățească imaginația cu ajutorul stilului narativ al ilustrațiilor. Colecția de cărți va fi înnoită la fiecare 8 săptamani cu câte două cărți noi.

În fiecare zi, milioane de familii vizitează restaurantele McDonald’s pentru a petrece timp împreună. De aceea, parteneriatul dintre McDonald’s, Cressida Cowell și Hachette Children’s Group, una dintre cele mai mari edituri pentru copii din Marea Britanie, au făcut cea mai potrivită echipă pentru a trezi interesul copiilor pentru cărți și de a insufla cititul ca o activitate distractivă.

Happy Meal Readers este programul McDonald’s gândit atât pentru părinți, cât și pentru cei mici, prin care se sărbătorește bucuria de a citi.

Prima inițiativă de acest fel datează din 2001, din Suedia, unde au fost introduse primele cărți pentru copii ca parte a pachetului Happy Meal. Până în prezent, McDonald’s a distribuit în jur de 450 de milioane de cărți la nivel global.

Această serie exclusivă va fi disponibilă pentru clienți și pe telefonul mobil, atât pentru utilizatorii de Android, cât și iOS, pe aplicația Happy Meal Studio.

În 2018, McDonald’s a anunțat obiective globale setate până în 2022, împreună cu Alliance for a Healthier Generation. Aceste obiective se concentrează în special pe Happy Meal, cu scopul de a construi mese mai echilibrate și alegeri variate de produse cu care copiii și părinții să fie fericiți.


Intră acum și în grupul de