În Iulius Mall Suceava s-a deschis singurul magazin Tom Tailor din nordul țării

Recent, în mixul de shopping propus de Iulius Mall Suceava s-a adăugat un nou brand internațional  – Tom Tailor. Singurul magazin din nordul țării al retailerului german de fashion le propune sucevenilor și nu numai colecțiile casual care l-au consacrat pe piața internațională de profil.

Tom Tailor ocupă o suprafață de aproximativ 180 mp, la etajul Iulius Mall Suceava. Brandul de fashion oferă piese vestimentare care acoperă stiluri variate, de la cel sport, până la cel smart elegant, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Articolele Tom Tailor pun accent pe calitate și sunt în ton cu trendurile în modă, îmbinând tiparele clasice cu detaliile care conferă un plus de originalitate.

Colecțiile care poartă semnătura brandului german păstrează liniile simple și pun accent pe individualitate şi o amprentă naturală. Tocmai aceste calități și varietatea opțiunilor contribuie la caracterul versatil al articolelor de îmbrăcăminte Tom Tailor, care sunt ușor de integrat în ținute office sau lejere.  

Cu o suprafață de 51.500 mp, un mix complet de retail, opțiuni de recreere și multiple servicii, Iulius Mall Suceava reprezintă o atracție regională, cu aproximativ 10 milioane de vizitatori anual, inclusiv din zonele învecinate și din Ucraina. Iulius Mall Suceava include: peste 170 de magazine, branduri internaționale şi naționale, cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din nordul țării, cu 8 săli, food court, hypermarket Auchan, patinoar sezonier, numeroase posibilități de relaxare și distracție, parcare cu o capacitate de peste 1.300 de locuri, servicii variate și birouri ale instituțiilor publice.

Ca retailer internațional de modă, Tom Tailor Group se concentrează pe hainele casual, compania poziționându-se în segmentul prețurilor de nivel mediu.

Marca Tom Tailor este prezentă pe toate segmentele de retail, atât cu magazine proprii, cât și alături de alți parteneri. Rețeaua include 451 de filiale Tom Tailor, precum și 183 de întreprinderi de franciză, 2.474 de magazine shop in shop și aproximativ 7.447 de magazine multi-brand. Astfel, marca este disponibilă în peste 31 de țări.