Sucevenii “au devorat” publicitate

Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ediţia 2009, aproape că a umplut sala mare a Casei de Cultură din Suceava, sâmbătă seara, 19 decembrie. Sucevenii şi-au demonstrat încă o dată pasiunea pentru publicitate, urmărind cu mare interes reclamele difuzate în cadrul evenimentului, care a durat mai mult de 5 ore.

Invitaţii speciali ai show-ului au fost Bobi şi Bobo, cei doi membri ai trupei autohtone “Fără Zahăr”. Aceştia au oferit publicului prezent momente amuzante dar şi un mini-concert, cu melodii “de duh” inspirate din societatea românească.

Horea Marc, directorul MSA Events (organizatorul evenimentului) , a declarat într-o conferinţă de presă care a precedat evenimentul că în primăvara anului viitor iubitorii de publicitate, “clienţii fideli” ai Nopţii Devoratorilor” vor avea parte de un spectacol “Best Of”, prilejuit de aninersarea a 30 de ani de existenţă ai show-ului. Evenimentul se vrea a fi unul mai compact, iar organizatorii vor să schimbe şi locaţia desfăşurării, sălile de spectacol cu care este obişnuit publicul urmând să fie înlocuite cu altfel de spaţii, mai ieşite din convenţional.

Cel mai popular spectacol de publicitate din Europa, “Noaptea Devoratorilor de Publicitate” şi-a încheiat turneul la Suceava, municipiul reşedinţă de judeţ fiind unul dintre cele patru oraşe din ţară care au găzduit evenimentul. Turneul din acest an a început la Iaşi (21 noiembrie), a continuat cu Timişoara (28 noiembrie), Cluj-Napoca (12 decembrie) şi s-a încheiat, aşa cum am mai precizat, la Suceava.

Dedicat în exclusivitate amatorilor şi specialiştilor în advertising, “noaptea celei mai lungi pauze publicitare” a oferit şi de această dată sucevenilor prilejul de a “devora” cele interesante spoturi, realizate în toate colţurile lumii.

Libanul a fost cea mai prezentă ţară, în materie de reclame, la ediţia 2009 a Nopţii Devoratorilor de Publicitate, iar ponderea spoturilor hazlii a fost cu mult mai mare faţă de anii trecuţi.