„Zilele Humorului”- ediţia 2009 debutează sub sloganul „Fie criza cât de mare, barabula e scăpare!”


Intră acum și în grupul de

Ediţia de anul acesta a „Zilelor Humorului” va debuta joi sub sloganul „Fie criza cât de mare, barabula e scăpare!”, a declarat, miercuri, primarul staţiunii turistice Gura Humorului, Marius Ursaciuc, care a arătat că se va încerca implementarea barabulei (regionalism pentru cartof n.r.) ca soluţie pentru criza economică actuală. Potrivit lui Ursaciuc, manifestările de zilele oraşului vor fi „de criză”, dar cu un standard ridicat astfel încât să fie la nivelul celorlalte ediţii din anii fără criză. „Încercăm să menţinem un standard ridicat, cu mai puţini bani şi cu mai mult efort”, a spus primarul.

La rândul său, preşedintele Asociaţiei de dezvoltare turistică din Gura Humorului, Gheorghe Piersic, proprietarul pensiunii „Casa Elena”, a declarat că la această ediţie se va desfăşura un concurs culinar la care vor participa bucătarii de la pensiunile din zonă.

El a menţionat că în concurs se vor prepara produse având la bază cartoful, astfel încât „barabula să fie un brand al nostru” şi că această competiţie îşi propune promovarea bucătăriei bucovinene.

Primarul oraşului Gura Humorului a subliniat că la „Zilele Humorului”, pentru prima dată, s-au pus în vânzare bilete pentru spectacole la care accesul este liber, iar în urma unei trageri la sorţi, unul dintre cumpărători va câştiga un autoturism.


Intră acum și în grupul de