Dorin Goian a devenit imaginea producătorului fălticenean de sucuri naturale Olea

Fostul internațional român, suceveanul Dorin Goian, a devenit imaginea unui producător fălticenean de sucuri naturale. Dorin Goian a semnat, joi, un contract pe doi ani cu brandul Olea.

Proprietarul fabricii de sucuri, Ovidiu Lungu, a spus în cadrul unei conferințe de presă că produsele Olea sunt create pentru cei care preferă sănătatea din natură, arătând că Dorin Goian a fost un sportiv de performanță, ce are un stil de viață sănătos, motiv pentru care a fost ales să reprezinte brandul.

Știm că viața unui sportiv trebuie să fie una echilibrată. L-am ales pe Dorin pentru a fi imaginea Olea tocmai din acest motiv. A fost un sportiv de performanță și asta implică un stil de viață sănătos. Produsele Olea sunt create pentru cei care preferă sănătatea din natură, care preferă să ofere organismului o sursă inegalabilă de energie și echilibru. Sportul are un rol foarte important pentru menținerea unei vieți sănătoase, iar împreună cu alimentația echilibrată, pot da un stil de viață sănătos. Credem că această colaborare dintre Olea și sportivul Dorin Goian va fi una fructuoasă pentru ambele părți și sperăm că succesul va atrage succes”, a precizat Ovidiu Lungu.

La rândul său, fostul internațional Dorin Goian a menționat că în urmă cu două săptămâni i s-a propus să devină imaginea brandului Olea și că este bucuros să reprezinte un produs foarte bun.

„Eu sunt bucuros că pot să fiu imaginea unui suc natural.  Am gustat, atât eu, cât și copiii mei, este unul foarte bun. Mă bucur foarte mult pentru această colaborare și sperăm să fie una fructuoasă pentru firma Olea. Nu pot decât să vă urez spor în noul business, să vă meargă așa cum vă doriți, și de ce nu, pe viitor să mai colaborăm în astfel de proiecte”, a spus și Dorin Goian.

Directorul de imagine Olea, Adrian Angheluș, i-a mulțumit fostului internațional pentru faptul că a acceptat să colaboreze în cadrul acestei campanii, menționând că durata contractului cu Dorin Goian este de doi ani.

„Ne-am gândit că dacă Olea este produs în Bucovina, iar Dorin Goian e un bucovinean de-al nostru, să legăm imaginea Olea de imaginea lui Dorin Goian, care este unul dintre cei mai cunoscuți sportivi pe care i-a avut orașul Suceava, județul Suceava, și îi mulțumim foarte mult pentru că a fost de acord să colaboreze cu noi”, a arătat Adrian Angheluș.

Potrivit reprezentanților companiei, Olea îmbină creativitatea și unicitatea produselor sale pe piață cu cele mai înalte standarde de producție și siguranță a alimentelor (certificare IFS și HACCP).

„Am apărut pe piață ca fiind cea mai modernă și consistentă investiție din domeniu în zona de nord-est a țării. Am apărut cu brandul OLEA, un brand 100% românesc, creat pentru cei ce preferă sănătatea din natură. Fructele proaspete sunt selectate cu grijă de specialiștii noștri și sunt transformate într-un delicios suc 100% natural, pasteurizat și ambalat cu pasiune pentru cei ce apreciază gustul 100% natural.

Suntem prima companie de pe piață care vine cu un ambalaj special, creat pentru confortul și simplitatea consumatorilor noștri. Forma unică a cutiei, precum și poziționarea robinetului sunt gândite pentru a oferi plăcerea maxima a savurării produselor noastre.

Ne-am găndit și la cei mici, pentru care am creat un sortiment special, primul și unicul de acest gen din piața de profil, OLEA Kids. OLEA Kids vine pe piață cu un design vesel și cu rețetă specială pentru cei mici, rețetă care îmbină gusturile merelor sănătoase”, arată reprezentanții companiei.

(M.T.)