Trenduri TikTok Care Pot Crește Expunerea Unei Afaceri Online


Intră acum și în grupul de

Citește și află totul despre trendurile TikTok care pot contribui la creșterea expunerii unei afaceri în mediul digital. Află toate detaliile acum!

TikTok – Platforma Online cu Expunere Maximă Pentru Afaceri în 2023!

TikTok este platforma de socializare care atrage în mod constant noi utilizatori din întrega lume (1.53 miliarde în 2023, dintre care 1 miliard de conturi active lunar). Peste 30.2% dintre persoanele care navighează pe internet folosesc această aplicație ce se bucură de popularitate datorită videoclipurilor scurte încărcate de către membri. Zilnic, peste 1 miliard de videoclipuri sunt vizionate pe această platformă.

Afacerile online pot beneficia de pe urma acestei aplicații care ajută la creșterea numărului de vizitatori și la transformarea acestora în clienți. Îți poți promova foarte ușor afacerea pe TikTok prin intermediul videoclipurilor cu o durată între 5 și 60 de secunde. TikTok permite plasarea de reclame din diverse domenii de activitate (cu excepția substanțelor interzise și produselor pe bază de tutun).

Care Sunt Costurile Promovării pe TikTok Prin Intermediul Influencerilor?

Promovarea online a unei afaceri folosind TikTok se numără printre cele mai avantajoase modalități de creștere a numărului de clienți în 2023. Unii furnizori de servicii, precum Vulkan Vegas Romania, au introdus chiar și înregistrarea pe site-urile lor cu profilul de TikTok. Pentru cei care își doresc să beneficieze de o promovare cu expunere maximă printre utilizatorii serviciilor acestei platforme cea mai bună opțiune este plasarea unei reclame prin intermediul unui influencer.

TikTok dispune de un algoritm care permite atingerea nivelului “viral” mult mai rapid în comparație cu alte platforme (Instagram, Youtube, Facebook, etc). Acest lucru înseamnă și costuri mai ridicate pentru plasarea unei reclame (în medie, 3.514 dolari față de 1170 dolari pe Instagram, dar mai puțin în comparație cu Youtube, unde costurile medii pentru o reclamă sunt de 4.491 dolari).

În cazul în care optezi pentru serviciile unui influencer de pe TikTok, atunci trebuie să ții cont că prețul se calculează în funcție de numărul de urmăritori:

  • 800 dolari pentru un influencer cu un cont urmărit de 1000 – 10000 de persoane;
  • 1.500 dolari pentru un influencer cu un cont urmărit de 10000 – 50000 de persoane;
  • 3000 dolari pentru un influencer cu un cont urmărit de 50000 – 500000 de persoane;
  • 5000 dolari pentru un influencer cu un cont urmărit de 500000 – 1000000 de persoane;
  • 7000 dolari pentru un influencer cu un cont urmărit de peste 1000000 de persoane.

Chiar dacă se află la distanță de Meta (Facebook) care număr 2.92 miliarde de conturi, Youtube care figurează cu 2.56 miliarde de utilizări și WhatsApp (2 miliarde de conturi), TikTok progresează an după an la nivel de popularitate. În 2022, aplicația a fost descărcată de peste 672 de milioane de ori, iar în 2023 numărul utilizatorilor va fi de 1.53 miliarde de persoane.

Astfel că, TikTok a depășit Facebook Messanger (988 milioane utilizatori), WeChat (1.26 miliarde utilizatori) și Instagram (1.47 miliarde utilizatori). Iar acest lucru ilustrează în cel mai elocvent mod faptul că această platformă este una dintre cele mai rapide modalități de creștere a expunerii unei afaceri online.

Trenduri TikTok Care Contribuie la o Expunere Mai Bună a Unei Afaceri în Mediul Digital

Succesul promovării unei afaceri pe TikTok se bazează pe trenduri. Acestea reprezintă conținut original (muzică, dans, hashtag sau video) care devine viral. Trendurile atrag un număr impresionant de vizitatori, ceea ce echivalează cu clienți potențiali pentru afacere. Printre cele mai bine poziționate trenduri se numără:

  • POV (Point of View);
  • StoryTime;
  • #whatilearned;
  • #foodtok;
  • Hashtag Challenges.

Promovarea eficientă a unei afaceri pe TikTok se bazează și pe opțiunile TopView Ads, In-Feed Ads și Brand Takeover Ads. Acest tip de publicitate îți oferă posibilitatea de a ajunge mult mai rapid la utilizatori, reclamele plasate fiind poziționate în partea de sus a feed-ului acestora (ForYou feed).

Dacă îți dorești să obții rezultate avantajoase cu eforturi minime, atunci efectele de brand constituie o modalitate pe care orice afacere o poate lua în considerare. Aceste efecte de brand constau în diverse stickere, jocuri, efecte speciale sau filtre ce pot fi folosite de către utilizatori în videoclipurile lor.

Cum Poate Avea Succes o Afacere pe Tiktok?

Spre deosebire de alte platforme, așa cum este Instagram, TikTok-ul permite abordarea utilizatorilor într-un mod cât se poate de informal. Prin urmare, promovarea unei afaceri se poate face prin abordarea unei atitudini mai puțin oficiale și cât mai umane.

În acest fel, îți poți promova afacerea în cele mai creative și amuzante moduri, având șanse mult mai mari de a ajunge la utilizatori decât printr-o abordare comercială. Prin raportarea la trendurile în vogă îți poți concepe o campanie publicitară care să se bucure de un succes real.

De exemplu, farsele sunt la mare căutare printre utilizatorii de TikTok, așa că, plasarea unor farse de la locul de muncă poate reprezenta o opțiune excelentă de promovare a afacerii tale. La fel se întâmplă și cu competițiile (Challenges) de pe TikTok, care sunt la mare căutare printre utilizatori.

Profită de popularitatea TikTok (cea mai descărcată aplicație în 2022) și de faptul că utilizatorii acestei platforme își petrec în medie până la 1.5 ore în aplicație pentru a-ți crește expunerea afacerii tale în 2023!


Intră acum și în grupul de