Acasă Social Management individualist, nedemocratic sau prea permisiv, in scolile sucevene, in primul semestru...

Management individualist, nedemocratic sau prea permisiv, in scolile sucevene, in primul semestru al anului scolar


Intră acum și în grupul de

În sala de conferințe a Liceului Teoretic „Filadelfia” Suceava a avut loc joi, 27 februarie, reuniunea semestrială de management instituțional, ocazie cu care a fost prezentat raportul privind activitatea desfășurată de Inspectoratul Școlar, unitățile conexe și cele școlare.

Gheorghe Lazar reuniunea semestriala de management institutional 1



Potrivit celor prezentate de inspectorul școlar general, prof. Gheorghe Lazăr, în semestrul I al anului școlar 2014-2015, în urma inspecțiilor efectuate, au fost identificate deficiențe în unele școli, ca urmare a exercitării unui management individualist, nedemocratic sau prea permisiv, a întreruperii fluxului informațional către colectivul unității, a neconsultării documentelor legislative și a informației noi existente, cu decizii luate pe baza unei experiențe neadaptate schimbărilor concrete din școală/sistem.

„Dintre acestea revin ca un laitmotiv delegarea neechilibrată a sarcinilor în școală, slaba implicare și chiar necunoașterea, în unele cazuri, a responsabilităților și atribuțiilor membrilor consiliilor de administrație în gestionarea actului managerial”, a prezentat prof. Gheorghe Lazăr.

Acesta a mai amintit faptul că unele dintre documentele verificate s-au dovedit a fi formal întocmite, convenționale, cu aspecte neadaptate specificului școlii, fiind abordate la modul general, nerealist.

Cu toate acestea, Lazăr a mai susținut că în prima parte a anului școlar directorii unităților de învățământ s-au preocupat să obțină fonduri extrabugetare și s-au implicat în proiecte privind înnoirea și modernizarea bazei materiale a unităților de învățământ, în condițiile unor fonduri insuficiente.


Intră acum și în grupul de



Exit mobile version