Intră acum și în grupul de
Casa Naţională a Asigurărilor de Sănătate a anunţat, marţi dimineaţă, întreruperea sistemului PIAS din cauza unei defecţiuni la o componentă hardware, repornirea serverelor de baza de date şi reiniţializarea serverelor de aplicaţie fiind reluată după remedierea defecţiunii
Ulterior, CNAS a anunţat că platforma PIAS a fost repornită, recomadându-se furnizorilor de servicii medicale să repornească aplicaţiile folosite astfel încât să se poată efectua reconectarea la platforma PIAS.
Directorul medical al SJU Suceava, medicul Tiberius Brădăţan, a declarat, marţi, că serverul care deserveşte SJU Suceava nu a funcţionat în cursul dimineţii, după ora 8,30, întrucât platforma PIAS a fost nefuncţională, dar că pacienţii nu au avut de suferit, întrucât toate procedurile de transmitere a datelor s-au realizat off-line, iar în termen de 72 de ore datele pot fi introduse în sistem.(Liliana Bujdei)