Un copil de șapte ani a ajuns la spital cu o intoxicație medicamentoasă, provocată de reacții adverse la un medicament

Un copil de șapte ani a ajuns, marți, la UPU din cadrul Spitalului Județean Suceava cu o intoxicație medicamentoasă.

Copilul urma un tratament contra răcelii bazat pe antibiotic și conform prescripției medicale. Însă băiatul refuza ingerarea antibioticului acuzând o stare de greață, odată cu acesta părinții iî administrau și 1/3 dintr-un comprimat de metoclopramid.

Astfel, cu o zi înainte să fie ajungă la spital, copilului i-a fost administrat medicamentul metoclopramid de trei ori (dimineață, amiază, seara) în cantitate de 1/3 dintr-un comprimat fără a acuza reacții adverse.

A doua zi, însă, după administrarea medicamentului sus menționat în cursul dimineții, la o scurtă perioadă de timp, starea copilului a început să se agraveze, motiv pentru care tatăl s-a deplasat la unitatea spitalicească în vederea efectuării de investigații medicale amănunțite.

Aici, personalul medical, a stabilit faptul că starea precară de sănătate a băiatului se datorează unor reacții adverse la administrarea comprimatelor de metoclopramid.

loading...