Intră acum și în grupul de
„Au fost transmise solicitanţilor un număr de 2.010 de răspunsuri administrative, ceea ce presupune că urmare a unei solicitări depuse în scris de către pensionar sau de persoane care au dorit să-şi deschidă un dosar de pensii a primit mai multe lămuriri. Noi ne dorim să putem rezolva în termenul de 45 de zile toate cererile care au fost depuse la Casa de Pensii.
Întrucât am sesizat că în urma audienţelor, mai sunt dosare care nu au fost soluţionate în acest termen de 45 de zile am creat în cadrul Serviciului de stabiliri pensii un program care, în cazul în care funcţionarul nu se încadrează în acel termen şi doreşte mai târziu să-l finalizeze prin actul final de emitere a deciziei de pensionare, se blochează programul. Funcţionarul trebuie să dea o notă explicativă urmând apoi deblocarea acelui program”, spune Mirela Adomnicăi, precizând că astfel are sub control respectarea acelui termen de 45 de zile pentru soluţionarea unei cereri de pensionare.