Acasă Social Peste 1.800 de solicitări primite la linia „Vreau răspuns” deschisă de Prefectura...

Peste 1.800 de solicitări primite la linia „Vreau răspuns” deschisă de Prefectura Suceava acum două luni


Intră acum și în grupul de

Prefectura Suceava a anunțat, vineri, că timp de două luni de funcționare a liniei „Vreau răspuns” au fost recepționate 1.840 de solicitări, care au fost soluționate în integralitate.

Amintim că linia „Vreau răspuns” a devenit funcțională în data de 04.04.2020 și a funcționat timp de două luni. Aceasta era pusă la dispoziția sucevenilor de către Prefecturii Suceava și avea drept scop de a răspunde întrebărilor referitoare la măsurile instituite și recomandările specialiștilor pentru prevenirea  răspândirii Covid-19,.



Astfel, în intervalul menționat, au fost recepționate 1.314 apeluri telefonice și 526 de email-uri.

În aceste condiții, Prefectura Suceava a mulțumit sucevenilor pentru „încrederea acordată”.

Totodată, Prefectura a reamintește sucevenilor „să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358.”

Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor +4021.320.20.20.


Intră acum și în grupul de



Exit mobile version