Sejururi turistice in Tenerife, reclamate la Protectia Consumatorului


Intră acum și în grupul de

Comisarul superior al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Elena Oanea, a informat marţi, că la sediul instituţiei s-au primit mai multe reclamaţii vizând un operator economic care oferă sejururi turistice în Tenerife, de două săptămâni, în următorii trei ani, pentru maximum patru persoane. Potrivit comisarului superior, pentru toate acestea se cere un preţ ce nu trece de 1000 de euro, iar găsirea clienţilor se realizează printr-o metodă simplă, respectiv cartea de telefoane.

„Rugăm consumatorii să fie foarte atenţi la astfel de oferte şi să citească cu mare atenţie contractele pe care le semnează, cu atât mai mult cu cât plata se face în avans. În contractele acestei firme nu se specifică date concrete, cum ar fi locaţia, clasificarea acesteia, data sejurului. De asemenea, să fie atenţi la serviciile oferite în limitele sumei achitate. De exemplu, nu sunt incluse transportul şi masa”, precizează Elena Oanea adăugând că reclamaţiile primite sunt în curs de cercetare, dar a considerat de cuviinţă să atenţioneze consumatorii, cu atât mai mult cu cât o dată contractul semnat, denunţarea unilaterală de către consumator a acestuia atrage după sine penalităţi.

„Dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 de zile înainte de data plecării, penalităţile vor fi de 90 la suta din preţul pachetului iar, daca se face în interval mai mic de 16 zile, se penalizează sută la sută”, menţionează comisarul superior sucevean.

Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava recomandă sucevenilor să apeleze numai la agenţii de turism autorizate de Ministerul Turismului.


Intră acum și în grupul de