Intră acum și în grupul de
„În multe situaţii, cercetându-se reclamaţia unui client s-a rezolvat o problemă cu caracter general, care afecta mai mulţi consumatori, dispunându-se măsura încetării practicii comerciale incorecte”, a declarat marţi, în cadrul unei conferinţe de presă, comisarul superior al CJPC Suceava.
„În 13 situaţii, unităţile financiar bancare s-au adresat instanţei contestând sancţiunea aplicată de CJPC Suceava, precum şi măsurile stabilite prin procesul verbal. Din acestea 9 sunt încă pe rol, în diferite stadii, dar la 4, toate câte s-au definitivat până în prezent, instanţa s-a pronunţat definitiv în favoarea CJPC Suceava, deci implicit, în favoarea consumatorilor. Astfel, instanţa a dat câştig de cauză CJPC Suceava în procesele intentate de Banca Comercială Română-sucursalele Suceava şi Fălticeni, Piraeus Bank şi Unicredit Bank”, a precizat Elena Oanea, cu menţiunea că se aşteaptă ca şi în celelalte cauze instituţia să aibă câştig, deoarece abaterile sunt asemănătoare cu cele din procesele câştigate.