Magazinul E.ON din Suceava și-a suspendat temporar interacțiunea directă cu clienții

Compania E.ON a anunțat, miercuri, că în actualul context epidemiologic, activitatea de relații cu clienții din municipiul Suceava se va desfășura exclusiv online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.

Astfel, magazinul E.ON din Suceava și-a suspendat temporar activitatea față-în-față cu clienții, angajații societății preluând în continuare solicitări doar în sistem digital.

De asemenea, toate operațiunile efectuate în magazinul E.ON din Suceava se realizează în continuare prin celelalte canale de comunicare puse la dispoziția clienților:  

  • apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
  • prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.

loading...