Intră acum și în grupul de
„Implementarea acestui nou canal de încasare a derivat din strategia de focalizare a companiilor E.ON de furnizare şi distribuţie de gaze naturale şi electricitate asupra nevoilor clienţilor. Reuşim astfel să punem la dispoziţia acestora un portofoliu variat de mijloace de plată a facturilor de gaze naturale şi energie electrică, alternative la plata prin casieriile companiilor. Optând pentru utilizarea acestor canale de plată simple şi eficiente, clienţii noştri pot salva din timpul alocat plăţii facturilor de energie şi servicii. Totodată, ne propunem să continuăm diversificarea canalelor de plată a facturilor”, a declarat Frank Hajdinjak, Directorul General al E.ON România.
În prezent, clienţii companiilor E.ON din România au la dispoziţie o gamă largă de posibilităţi de achitare a facturilor de gaz şi electricitate prin intermediul soluţiilor de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING, Banca Transilvania, Creditcoop şi PayPoint. La plata în numerar a facturilor prin intermediul acestor canale de plată este necesară prezentarea facturii cu cod de bare.
Pentru efectuarea plăţii facturilor de gaze naturale, de energie electrică şi de servicii prin intermediul tuturor acestor canale de încasare, clienţilor E.ON nu li se percep comisioane, mai menţionat Sorin Munteanu.