Intră acum și în grupul de
Poliția Municipiului Suceava a fost sesizată luni la prânz de un sucevean care a reclamat că a fost victima unei înșelăciuni după ce a comandat un telefon mobil prin platforma OLX, plătind 4.150 de lei, dar primind în colet o replică în locul produsului dorit.

Conform cercetărilor, la data de 25 aprilie 2025, suceveanul a găsit pe OLX un anunț pentru un telefon Samsung S25, oferit la prețul de 4.200 de lei. După negocieri cu o presupusă vânzătoare, care s-a prezentat drept Alexandra, prețul a fost stabilit la 4.050 de lei. Vânzătoarea i-a solicitat un avans de 100 de lei, urmând ca la finalizarea tranzacției să achite doar 3.950 de lei. Suceveanul a efectuat plata avansului, iar la 29 aprilie 2025 s-a deplasat la un punct EasyBox din Suceava, pe strada Păcii, pentru a ridica coletul. A constatat că suma de plată era de 4.050 de lei, nu 3.950 de lei, dar, crezând că este o eroare, a achitat întreaga sumă.
Ajuns acasă, el a descoperit că în colet nu se afla telefonul Samsung S25, ci o replică. A încercat să contacteze vânzătoarea, dar aceasta nu a mai răspuns. Poliția a deschis un dosar penal pentru infracțiunea de înșelăciune, cercetările fiind în curs pentru identificarea autorului și recuperarea prejudiciului.
Poliția Suceava recomandă cetățenilor să fie precauți la tranzacțiile online și să verifice autenticitatea vânzătorilor înainte de a efectua plăți.
Intră acum și în grupul de