Serviciul de pasapoarte se muta in fostul sediu al Casei de Pensii Suceava

El a precizat ca aceasta solutie ar putea fi una temporara, pina in momentul in care, cele doua servicii, impreuna cu Serviciul pentru Evidenta Informatizata a Persoanei Suceava ar urma sa-si desfasoare activitatea in cadrul actualei cladiri a Centrului Militar Judetean. Onofrei a precizat ca isi doreste sa rezolve cit mai repede problema spatiilor pentru serviciile de pasapoarte si inmatriculari-radieri, avind in vedere ca in momentul de fata spatiul in care acestea functioneaza este impropriu. „Problema mai complicata pe care noi dorim sa o rezolvam este cea a pasapoartelor si a inmatriculari-radieri auto, avind in vederea ca aceste servicii isi desfasoara activitatea in conditii neplacute. Si se pare ca mult discutata reforma la ghiseu din campanie a fost doar de campanie”, a declarat Onofrei. El a adaugat ca a avut o discutie cu presedintele Consiliului Judetean, Gavril Mirza, in vederea gasirii unei solutii pentru crearea „ghiseului unic”, unde sa-si desfasoare activitatea toate cele trei servicii, precum si altele auxiliare. „Incercam sa facem un ghiseu unic pentru cele doua activitati plus evidenta populatiei, la care sa se adauge si alte ghisee, cum ar fi unul pentru taxe si impozite, unul de plata a taxelor legate de obtinerea unor documente, pentru ca toate lucrurile sa se intimple in acelasi loc. Cu toate acestea exista o problema legala, in sensul ca aceasta cladire trebuie sa ajunga in patrimoniul Consiliului Judetean sau al Prefecturii, iar amenajarea ei ar putea sa dureze pina la un an si jumatate”, spune Onofrei. In aceste conditii, prefectul a spus ca in momentul de fata se incearca gasirea unei solutii temporare, prin mutarea serviciilor de pasapoarte si inmatriculari-radieri in incinta fostului sediu al Casei Judetene de Pensii Suceava.