La ce partid au ajuns banii lui Hayssam ?

 PSD Suceava i-a somat public pe cei de la PD-L sa si-l asume pe Omar Hayssam si sa declare câti bani din conturile firmelor acestuia au fost alocati campaniei electorale din 2004 a Aliantei D.A. Secretarul PSD Suceava, Ovidiu Milici, a declarat într-o conferinta de presa, ca PSD cere „explicatii publice” despre modul în care au fost cheltuiti banii lui Omar Hayssam în perioada 2004-2007, aratând ca declaratiile facute în urma cu jumatate de an de presedintele PSD Suceava, Gavril Mîrza, privind sponsorizarea campaniei Aliantei D.A. de o firma din Suceava a lui Hayssam au fost confirmate de Grupul de Investigatii Politice. El a cerut PD-L sa explice câti bani din conturile firmelor lui Omar Hayssam au fost alocati pentru campania Aliantei D.A.. „Cerem expres senatorului Gheorghe Flutur sa explice contributia pe care a avut-o în convingerea lui Omar Hayssam pentru a sponsoriza campania Aliantei D.A.”, a mai spus Milici.

     Presedintele organizatiei judetene a PD-L Suceava, senatorul Gheorghe Flutur, a spus ca nu l-a cunoscut pe Hayssam si ca de fapt acesta ar fi fost investitorul PSD în judetul Suceava. „Cred ca celor din PSD le este dor de Hayssam. Le aduc aminte ca facea parte din lotul de protocol al PSD si era luat peste tot de Ion Iliescu”, a mai spus Flutur. El a aratat ca, la Suceava, PSD a rezolvat privatizarile fabricilor de prelucrare a lemnului si a apelor minerale cu numitul Omar Hayssam. „Personal, nu l-am cunoscut si nu am avut nici eu si nici partidul meu contacte cu acest individ”, a spus presedintele PD-L Suceava. El a tinut sa remarce faptul ca în timp ce în mandatul PSD, în judetul Suceava, Hayssam a fost principalul investitor, în actualul mandat principalii investitori din judet sunt firme occidentale cu carte de vizita importanta.

    Potrivit unui comunicat de duminica al Grupului de Investigatie Politica, din cele 7,3 miliarde de lei vechi pe care Bucovina Enterprises SRL (firma lui Omar Hayssam) i-a platit catre o firma din Bucuresti pentru „servicii de publicitate”, sociatetea respectiva ar fi înregistrat în contabilitate doar cinci miliarde.