Tot mai multe petitii in care se reclama serviciile UPC – depuse la OJPC

Un sucevean a reclamat la OJPC Suceava ca nu a beneficiat de oferta publicitara promovata de UPC România SRL – punct de lucru Suceava. În mass-media si pliantele publicitare prezentate consumatorilor la ghiseele UPC, societatea promova pachetul 3 Play Medium, care include serviciul internet medium , UPC TV Small si cont de e-mail. Oferta respectiva era prezentata consumatorilor cu termen maxim de instalare de 5 zile lucratoare si cu caracteristicile prezentate în pliant.  

Potrivit sefului OJPC Suceava, petitionarul a fost determinat prin oferta prezentata sa achizitioneze serviciul respectiv si a contractat cu societatea UPC România SRL – punct de lucru Suceava, pachetul UPC 3 Play Medium printr-un act aditional la contractul de furnizare de servicii. Desi în pliant era scris termenul de 5 zile lucratoare pentru instalarea serviciilor, petitionarul nu a beneficiat de acestea nici dupa 8 zile, fapt pentru care a înaintat o plângere la operatorul economic de la care nu a primit nici un raspuns, adresându-se ulterior OJPC Suceava.

„La momentul cercetarii celor reclamate, s-a constatat ca pliantul publicitar era expus la ghiseele UPC România SRL– punct de lucru Suceava. Inspectorii OJPC Suceava au solicitat accesul la reteaua de internet a societatii (cu laptop-ul petitionarului), constatându-se ca acesta nu beneficiaza de serviciile prevazute în contract.  De asemenea , actul aditional la contractul de prestari servicii întocmit de UPC România SRL nu prevede termenul de furnizare a serviciilor contractate si nici numarul de programe TV de care ar fi trebuit sa beneficieze petitionarul”, a precizat Elena Oanea.

Pentru publicitate înselatoare, operatorul economic a fost sanctionat cu doua amenzi contraventionale, în cuantum total de 5.500 lei.

Seful OJPC Suceava a mai adaugat ca, în ultima perioada, la sediul institutiei au început sa fie depuse tot mai multe reclamatii referitoare la serviciile UPC.