CAS a primit peste 40.000 de taloane din programul de sanatate, returnate de Posta Romana


Intră acum și în grupul de

Oficiul Postal Central Bucuresti a transmis Casei de Asigurari de Sanatate Suceava, în total, de la debutul programului si pâna în prezent, un numar de 40.144 taloane returnate, din care 16.310 taloane saptamâna trecuta. Potrivit conducerii CAS Suceava, la nivelul institutiei, aceste taloane sunt scanate si înregistrate pe baza codurilor numerice personale (CNP) si sunt înaintate persoanelor care le solicita.  

„Reamintim ca taloanele securizate din cadrul Programului national de evaluare a starii de sanatate a populatiei sunt distribuite de la Bucuresti, prin Compania Nationala Posta Româna direct catre populatie, iar taloanele care nu sunt înmânate beneficiarilor – pentru persoanele care nu au fost gasite la domiciliu sau care nu le-au ridicat de la oficiile postale, sunt returnate la Oficiul Postal Central Bucuresti.

Pentru buna desfasurare a Programului National de evaluare a starii de sanatate a populatiei rugam persoanele care nu au primit talonul securizat în luna în care sunt nascute sa depuna la sediul CAS Suceava o sesizare în acest sens, însotita de o copie dupa CI/BI sau sa apeleze numerele noastre de telefon, telefonul gratuit TEL VERDE: 0800800981 sau adresele de e-mail ([email protected], [email protected]) pentru a verifica, pe baza CNP-ului, daca talonul a fost returnat la CAS Suceava. La nivelul institutiei noastre se va verifica existenta acestor taloane si le vom înainta persoanelor în cauza, care se vor putea programa la medicul de familie”, precizeaza seful interimar al CAS Suceava, Michaela Pelepco. 


Intră acum și în grupul de