Ministerul Turismului vrea ca brandul turistic național ”Romania, explorați Grădina Carpaților” să fie folosit de CJ Suceava pe materialele de promovare turistică

Ministerul Turismului a solicitat Consiliului Județean Suceava încheierea unui protocol prin care pe materialele de promovare turistică ale județului Suceava să fie inclusă și marca ”România-explorați Grădina Carpaților” de promovare națională.

Potrivit proiectului de protocol, acest document are ca scop colaborarea dintre Ministerul Turismului și Consiliul Județean Suceava în vederea atingerii obiectivelor comune privind, în general, creșterea vizibilității României ca destinație turistică prin promovarea brandului turistic național și în special a Județului Suceava și a evenimentelor organizate de acesta.

În acest sens, Ministerul acordă CJ Suceava, gratuit, dreptul de a utiliza marca „România explorați Grădina Carpaților” și ”Romania explore the Carpathian garden” în scop publicitar, în vederea promovării României ca destinație turistică, pentru a le reproduce pe materialele de promovare, spoturi publicitare și orice alte materiale de presă scrisă și audio-vizual, realizate cu ocazia evenimentelor organizate de acesta.

„Prezentul protocol are ca obiect organizarea prin acțiuni comune a evenimentelor ce vor fi stabilite de Ministerul Turismului în baza unor criterii de selecție, urmând ca activitățile pentru fiecare eveniment să fie stabilite printr-un protocol subsecvent”, se mai arată în document.

Protocolul va avea o valabilitate de un an cu posibilitatea prelungirii prin act adițional.