Motivi si Intersport vin la Iulius Mall Suceava


Intră acum și în grupul de

Brandurile internationale vin din aceasta toamna la Iulius Mall Suceava. De la renumele marcilor aduse de retailerul Intersport, pâna la rafinamentul italienesc al vestimentatiilor de la Motivi, mallul va pune la dispozitia sucevenilor ultimele noutati în materie de fashion si alternative originale de petrecere a timpului liber.

Începând din aceasta toamna, brandurile Nike, Adidas, Lotto, Atomic, Reebok si multe alte nume cunoscute în industria de fashion sport vor “face echipa” la Iulius Mall Suceava, în cadrul magazinului Intersport. Magazinul va fi amplasat la etajul unu al mallului si va avea o suprafata de 700 mp. “Intersport este un brand cunoscut în întreaga lume, care se pliaza foarte bine pe obiceiurile de petrecere a timpului liber a sucevenilor. Studiile de piata efectuate în zona au relevat ca acest brand este unul dintre cele mai asteptate de suceveni în cadrul mallului pe care îl vom deschide în aceasta toamna”, a declarat Oana Diaconescu, Senior Leasing Manager al Iulius Group.

Cu o experienta de patruzeci de ani, Intersport are o retea alcatuita din peste 5000 de magazine în 28 de tari si ofera o gama diversificata de produse sportive: echipamente si accesorii pentru sporturile de iarna, pentru campament, catarare, scufundari, ciclism, tenis, badminton etc. si articole de îmbracaminte si încaltaminte sportiva si ocazionala. Renumite în întreaga lume pentru brandurile care stau sub numele lor, magazinele Intersport se remarca prin interioarele generoase si calitatea produselor comercializate.

Un alt nume care si-a anuntat prezenta în cadrul Iulius Mall este marca italiana de vestimentatie Motivi, renumita pentru eleganta si diversitatea colectiilor destinate femeilor actuale si asortate. Magazinul va fi amplasat la parterul mallului, pe o suprafata de 170 mp, într-un spatiu în care eleganta vestimentara specific italiana se va combina cu accesoriile unei marci renumite în întreaga lume. „Motivi este prezent în toate mall-urile retelei noastre, este un chirias de succes si am decis sa îl aducem la Suceava deoarece dorim sa venim în întâmpinarea sucevenilor cu branduri de notorietate. Suntem convinsi ca în Suceava, Motivi se va bucura de acelasi succes ca în toate orasele României”, a precizat Oana Diaconescu. Producatorii Motivi pozitioneaza îmbracamintea în formatul city, ea adresându-se femeilor de pâna la patruzeci de ani, dornice sa încerce un look îndraznet si plin de rafinament.

Aparut în anul 1994, Motivi si-a obtinut popularitatea mai întâi în Italia, pentru ca paisprezece ani mai târziu sa detina o retea de aproximativ 300 de magazine în întreaga lume, în state precum Franta, Elvetia, Spania, Portugalia, Ungaria, Bulgaria etc.

Procesul de închiriere a spatiilor comerciale în cadrul mallului de la Suceava este în plina desfasurare, rata de ocupare fiind de peste 75%. Investitie de peste 60 milioane euro, noul mall urmeaza sa fie deschis în toamna acestui an si promite sa aduca noutati în shopping, dining si entertainment. „Datorita ofertei bogate pe care o pregatim pentru publicul sucevean, mallul va fi o destinatie zilnica, nu doar una de weekend”, crede Oana Diaconescu. Noul mall va aduce 150 de magazine cu branduri nationale si internationale, cel mai modern cinematograf din Suceava, cu zece sali de cinema, un hipermarket de 10.500 mp, primul sport pub din Suceava, teren de fotbal, o zona foodcourt cu 12 restaurante amenajate dupa ultimele tendinte, un cazinou si fântâni arteziene. Printre numele care si-au anuntat prezenta în cadrul mallului se numara hipermarketul Auchan, Bricostore, Cinema City, Artigli, Steilmann, McDonald’s, Sugar Club, Mini Blu, Diadora, Motor, Yunker, Leonardo, Bam Boo, Meli Melo. 


Intră acum și în grupul de