Galleria Mall Suceava îşi deschide porţile pe 27 martie

Vineri, 27 Martie 2009, Globe Trade Center (GTC) în colaborare cu Aura Europe va deschide pentru public mall-ul GALLERIA Suceava, al-2-lea mall din România din cadrul unui lanţ internaţional de centre comerciale dezvoltate de GTC în Europa Centrală şi de Sud-Est. “Pentru că promisiunile trebuie ţinute până la capăt”, spune Shimon Galon, Country Manager al GTC în România

Comunicat de presă

Galleria Suceava este cel mai nordic proiect al GTC dezvoltat pe teritoriul României. Mall-ul este situat la intrarea dinspre Fălticeni a oraşului, la intersecţia Bd. 1 Decembrie 1918 cu Drumul Naţional E85. Cu o suprafaţă construită de 15.000 mp, Galleria va avea ca puncte de atracţie pentru publicul larg, un magazin de electrocasnice, mai multe magazine de fashion, încălţăminte, cadouri, o zonă de food court, restaurante fast food şi cafenele, ce vor însuma 10.700 mp suprafaţă închiriabilă. Prin oferta generoasă şi gama diversă de produse, Galleria Suceava va deveni cu siguranţă una dintre destinaţiile preferate ale locuitorilor Sucevei şi oraşelor învecinate. Cele 270 locuri de parcare sunt dispuse atât la suprafaţă, cât şi în subteran.

Galleria în România

Planurile de expansiune în ţară includ dezvoltarea de centre comerciale în toate oraşele cu o populaţie de peste 75.000 locuitori. Site-urile pentru primele şase locaţii au fost deja securizate, urmând ca pe parcurs să se finalizeze procesul de achiziţie în celelalte oraşe. Directorul GTC România, domnul Shimon Galon, a motivat alegerea primelor trei locaţii din Buzău, Piatra Neamţ şi Suceava prin stadiul de dezvoltare al retail-ului în respectivele oraşe şi prin convingerea că puterea de cumpărare a locuitorilor justifică apariţia unui format complex de centru comercial.

În Piatra Neamţ, Galleria se dezvoltă în partea de sud-est a oraşului, pe strada General Nicolae Dăscălescu. Uşor accesibil atât dinspre centrul oraşului, cât şi dinspre Bacău, site-ul de 1,8 hectare se va dezvolta pe două nivele, totalizând 13.000 mp suprafaţă închiriabilă. Mall-ul va gazdui la parter un supermarket, iar la primul etaj un magazin de electrocasnice. Atracţia centrului constă şi în magazinele generoase de fashion, care sunt dispuse pe ambele nivele. Restaurante şi cafenele de renume vor completa zona celor patru fast-food-uri situate la etaj. Centrul comercial va oferi un mix variat de cumpărături, dar şi de distracţie. Galleria Piatra Neamţ va beneficia şi de 300 de locuri de parcare dispuse la suprafaţă, precum şi în subteran şi urmează să fie deschis pentru public până la sfârşitul lunii mai 2009.

Inaugurarea centrului comerical Galleria Buzău a avut loc pe 26 septembrie 2008, eveniment la care au luat parte peste 24.000 de buzoieni în decursul primei zile. Punctul de maximă atracţie a fost concertul sustinut de Fly Project şi Ştefan Bănica Jr. urmat de un fascinant foc de artificii, acompaniat de muzică şi lasere. Mall-ul este situat pe B-dul Unirii 301A, într-o locaţie excelentă, punând bazele parcului de retail al oraşului. Mall-ul, construit pe un teren de 2,1 hectare, are o suprafaţă brută închiriabilă de aproximativ 14.000 mp şi o suprafaţă brută construită de 20.000 mp. Schema cuprinde peste 60 de spaţii comerciale, dispuse pe două nivele. Noutatea absolută a mall-ului este cinematograful cu 6 săli, care va fi operat de unul din cei mai mari operatori de cinema din Europa. Pe zona de fashion, mall-ul are brand-uri ca Sprider, Leonardo, Tom Tailor, House of Art, Fox, Markam Fashion, Mondex sau Jolidon. Ancora de do-it-yourself va fi Tekzen, unul dintre cei mai mari retail-eri turci de bricolaj, cu peste 30 de magazine operaţionale care pun în vânzare o gamă de peste 50.000 de produse. Zass este ancora de electrocasnice, care are la Galleria un format unic şi foarte inovativ. Pe lângă magazine, există şi o zonă de food court cu cinci fast-food-uri, căreia i se adaugă restaurantele şi cafenelele răspândite în întregul mall.

Galleria în Europa Centrală şi de Sud-Est

Păstrând numele surorilor mai mari Galleria Mokotow din Varşovia şi Galleria Kazimierz din Cracovia, proiectele GALLERIA au menţinut standardul înalt de calitate în oferta de spaţii comerciale moderne. Cele trei mall-uri beneficiază în primul rând de experienţa internaţională a dezvoltatorului GTC şi Aura Investments. UGA Design & Romproiect, arhitecţii centrelor comerciale, au lucrat împreună cu consultantul pe tenant mix Speakman Design, garantând modernism, eficienţă şi calitate.

United Media Corporation a fost desemnată agenţia de marketing care se va ocupa de lansarea şi marketing-ul operaţional curent al tuturor proiectelor Galleria din România. Dan Cirstea, Managing Partner la United, a declarat că mixul de acţiuni de comunicare al lansării şi al perioadei de post-lansare va cuprinde toate acele instrumente care să ducă la realizarea obiectivelor de notorietate şi trafic ale mall-ului: publicitate, evenimente, o structură complexă de outdoor, radio, presă şi relaţii publice.