Revoltă a pasagerilor pe Aeroportul Suceava după anularea cursei Suceava-Roma pentru că aeronava a lovit un stol de păsări


Intră acum și în grupul de

Pasageri ai cursei Suceava-Roma de marți s-au revoltat după ce compania Wizz Air a anunțat anularea zborului după ce aeronava a lovit un stol de păsări în timpul procedurilor de aterizare.

Cursa Wizz Air de Roma de marți a fost anulată pentru că la aterizarea conform programului, aeronava a atins un stol de păsări, iar conform procedurii trebuie să primească avizul tehnic după incident.

Cea mai apropiată echipă care să poată oferit avizul tehnic este la Iași, iar până la sosirea acesteia expira timpul de zbor al comandantului aeronavei motiv pentru care compania a luat decizia de a anula zborul și de a redirecționa pasagerii pe aeroporturile Iași, Otopeni și Cluj.

În urma acestei decizii o parte din pasageri au protestatat și nu au vrut să părăsească aerogara cerând companiei să găsească soluții.

Pasagerii au reclamat că nu au fost anunțați și nu li s-a dat nici măcar apă, deși angajații aeroportului ai anunțat situația și prin stație, iar operatorul le-a  înmânat vouchere de 2 euro pentru a-și achiziționa apă.

După mai multe ore pasagerii s-au liniștit, au înțeles situația și s-au interesat de opțiunile pe care le au.

WIZZ AIR: Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastră principală

Reprezentanții companiei aeriene Wizz Air au menționat că zborul a fost anulat din cauză că aeronava a necesitat o verificare tehnică neprevăzută din cauza impactului avionului cu o pasăre.

„Zborul Wizz Air ‪W6 3611 de la Suceava la Roma Ciampino din 3 septembrie a fost anulat deoarece aeronava a necesitat o verificare tehnică neprevăzută din cauza impactului cu o pasăre survenit pe un zbor anterior. Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare, reprogramare gratuită, rambursarea banilor achitați sau rambursarea a 120% sub formă de WIZZ credit pentru alte călătorii. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastră principală.”

(N.B.)


Intră acum și în grupul de