Aeroportul Suceava: 180 de pasageri nu au putut efectuta călătoria după anularea cursei Suceava-Roma din cauza unui incident „bird-strike”. Wizz Air: Ne cerem scuze pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastra principală

Aeroportul Suceava a făcut, marți seara, precizări privind anularea cursei de marți Suceava-Roma arătând că, deși aeroportul nu are niciun rol în această situație, își cere scuze pasagerilor afectați.

Potrivit unui comunicat al Aeroportului Suceava, o aeronavă de tip Airbus A320 a companiei WizzAir, care efectua zborul W6 3613 pe ruta Roma (Ciampino) – Suceava a aterizat conform programului. În momentul aterizării, a avut loc un incident de tip “bird-strike”, aeronava intrând in coliziune cu mai multe pasări.

Urmare a acestui eveniment, compania aeriană WizzAir a anulat din motive tehnice şi pentru siguranţa pasagerilor zborul retur Suceava – Roma (Ciampino), care urma să decoleze cu aceeaşi aeronavă la orele 12:20, fiind afectaţi un număr de 180 pasageri care nu au putut efectua călătoria.

Aeronava în cauză a decolat la orele 17:52, fără pasageri, spre Aeroportul de bază, pentru a fi supusă unor investigaţii tehnice suplimentare.

În conformitate cu prevederile comerciale ale companiei WizzAir, acceptate de către pasageri la momentul achiziţionării biletelor de călătorie, aceştia au următoarele variante în cazul anulării unui zbor: (extras de pe pagina de internet a companiei WizzAir de la adresa: https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/informatii-calatorie/intarziere-si-anulare )

“În cazul anulării, Alegeți una dintre următoarele trei opțiuni:

– Rezervați din nou zborul, gratuit, la Biroul de bilete, la Centrul telefonic sau prin e-mail;

– Anulați rezervarea și obțineți o rambursare;

– Anulați rezervarea și obțineți credit corespunzător valorii totale a tarifului plus 20%, în Contul WIZZ”

„În acest context, colegii noştri de la compania Romanian Airport Services, care asigură procesarea pasagerilor companiei WizzAir şi care sunt reprezentanţii companiei în relația cu pasagerii pe aeroportul nostru, au luat toate măsurile pentru punerea în practică a politicilor companiei aeriene WizzAir în materie de anulare.

Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava îşi cere scuze pentru neplăcerile şi disconfortul pasagerilor afectaţi, deşi acesta nu a avut niciun rol în creearea acestei situatii şi multumeşte pentru înţelegere.Deasemenea, Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava doreşte să mulţumească colaboratorilor pentru susţinerea, suportul acordat şi prefesionalismul de care au dat dovadă”, se mai arată în comunicat.

Și operatorul aerian și-a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate pasagerilor, dar subliniază că siguranța pasagerilor prioritară.

“Zborul Wizz Air ‪W6 3611 de la Suceava la Roma Ciampino din 3 septembrie a fost anulat deoarece aeronava a necesitat o verificare tehnică neprevăzută din cauza impactului cu o pasăre survenit pe un zbor anterior. Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare, reprogramare gratuită, rambursarea banilor achitați sau rambursarea a 120% sub formă de WIZZ credit pentru alte călătorii. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastra principală.”, se arată în comunicatul Wizz Air

Pasageri ai cursei Suceava-Roma de marți s-au revoltat după ce compania Wizz Air a anunțat anularea zborului după ce aeronava a lovit un stol de păsări în timpul procedurilor de aterizare

CITEȘTE MAI MULT

loading...