Inspectoratul Şcolar Judeţean Suceava a transmis unităţilor de învăţământ că pe toată perioada de suspendare a cursurilor cadrele didactice vor fi prezente în şcoli, iar personalul auxiliar didactic şi personalul nedidactic vor avea program de lucru normal

Inspectoratul Şcolar Judeţean Suceava a transmis  o adresă unităţilor de învăţământ ce cuprinde mai multe precizări în urma desfăşurării videoconferinţei din cursul dimineţii de marţi.

Astfel, în adresa respectivă se menţionează că în perioada de suspendare a cursurilor, înscrierile la clasa pregătitoare se vor face online, urmând ca validarea lor să se facă în prima săptămână după reluarea cursurilor, iar termenul de înscriere şi evaluarea psihosomatică a copiilor se va prelungi cu o săptămână.

În acelaşi document se precizează că platformele educaţionale vor fi folosite cu titlul de recomandare şi nu cu titlul de obligativitate, iar şcoala va decide modalitatea de recuperare a orelor după un plan de recuperare ce urmează a fi stabilit.

Totodată, cadrele didactice îşi vor primi salariile şi vor fi prezente în unităţile de învăţământ pe toată perioada de suspendare a cursurilor, iar personalul auxiliar didactic şi personalul nedidactic vor avea program de lucru normal.

În adresa ISJ Suceava  se arată că, în caz de nevoie, activitatea consiliului profesoral din unitatea de învăţământ se poate desfăşura;

O altă precizare se referă la suspendarea oricărei deplasări pentru orice program de studii, precum şi suspendarea desfăşurării tuturor olimpiadelor, simpozioanelor, activităţilor din cadrul proiectelor, dar şi a concursurilor şcolare;

ISJ mai precizează că se suspendă toate programele After School din unităţile de învăţământ, dar şi antrenamentele elevilor la LPS şi CSS Suceava.

(LB)

loading...