Pensionarii de invaliditate cu termen de revizuire a dosarelor în perioada stării de urgență pot trimite documentele medicale poștal sau în format electronic

Directorul  Executiv  al  Casei Județene de Pensii Suceava, Constantin Boliacu, a informat, marți,  pensionarii  de invaliditate  al  căror  termen de revizuire a fost programat  în perioada stării de urgență, că  în intervalul  15.05.2020 -14.06.2020,pot transmite prin posta (Casa Judeteana de Pensii Suceava – str. Ilie Ilascu FN) sau prin mijloace de comunicare electronică (e-mail), documentele  medicale care au fost emise de la ultima revizuire medicală precum și programul de recuperare:

Aderesele de e-mail sunt:

  • pentru cabinetul de expertiză Suceava 1,documentația va fi transmisă la adresa de email-  antonina.ivan@cnpp.ro;
  • pentru cabinetul de expertiză Suceava 2,documentația va fi transmisă la adresa de email-  roxana.dumitrache@cnpp.ro;
  • pentru cabinetul de expertiză Suceava 3,documentația va fi transmisă la adresa de email-  anca.oica@cnpp.ro;
  • pentru cabinetul de expertiză Suceava 4,documentația va fi transmisă la adresa de email-  catalin.sandulescu@cnpp.ro.

  Decizia medicală asupra capacității de muncă ,emisă după analizarea documentației, va fi transmisă pensionarului prin poștă,cu confirmare de primire.

  În situația în care documentele medicale nu sunt concludente,medicul expert al asigurărilor sociale va programa pensionarul pentru examinare clinică fără să solicite documente medicale suplimentare.

loading...