DGASPC Suceava transmite că persoanele cu dizabilități vor putea depune dosarele la primăriile de domiciliu sau, prin poștă, la DGASPC pentru a se limita contactul direct între persoane

DGASPC Suceava a anunțat, vineri, că având în vedere că perioada de alertă s-a prelungit, persoanele cu dizabilități din județ sau reprezentanții legali vor putea comunica dosarele prin intermediul poștei sau al primăriei de domiciliu.

Astfel,  potrivit unui ordin privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activității la locul de muncă în condiții de securitate și sănătate în muncă, pe perioada stării de alertă, se impune “evitarea comunicării directe prin intermediul documentelor tipărite, atât în interiorul cât și în exteriorul unității/instituției, pentru a limita contactul direct între persoane” .

În acest sens, DGASPC Suceava a luat toate măsurile care se impun în vederea protejării beneficiarilor serviciilor instituției și a personalului pentru continuarea activității  cu  publicul,  evitând contactul direct între persoane.

În contextul stării de alertă și având în vedere faptul că măsurile restrictive vor rămâne în vigoare și în următoarea perioadă, pentru a se evita deplasarile inutile și riscul de contaminare, DGASPC Suceava roagă beneficiarii ca în cazul în care dosarul este complet să îl depună la Registratura Primăriei de domiciliu sau să îl trimită direct prin poștă pe adresa: DGASPC  Suceava, SEC Adulți cu Handicap și SEC Copii cu Dizabilități, Mun. Suceava, Bld. George Enescu, Nr.16, cam.1, Județul Suceava, cod potal:720231.

Informații suplimentare pot fi obținute contactând DGASPC Suceava la telefoane:(SEC ADULTI):  tel.  0725681984 și (SEC  COPII):  tel.073 1199665  sau 0230520172        și 330401188 (Adulți, int. 191 sau 137 și Copii: int. 155).

loading...