Curtea de Apel Suceava face un sondaj online privind percepția publică despre activitatea instanței urmând ca rezultatele să conducă la măsuri de optimizare și de creștere a încrederii în instanțele de judecată

În perioada septembrie-octombrie 2021, Curtea de Apel Suceava desfășoară, prin intermediul unui chestionar online postat pe site-ul instituției www.curteadeapelsuceava.ro, o activitate de sondare a opiniei publice cu privire la percepția asupra activității instanței.

Potrivit președintelui Curții de Apel Suceava, judecător Cristinel Grosu, principalele aspecte cuprinse în chestionar se referă la furnizarea unui feedback din partea beneficiarilor referitor la calitatea serviciilor furnizate, eficacitatea măsurilor adoptate la nivelul instanței în contextul pandemiei Covid-19, gradul de încredere în actul de justiție realizat la nivelul Curții de Apel Suceava, precum și la identificarea vulnerabilităților și a modalităților de îmbunătățire a activității.

„Invităm pe această cale atât profesioniștii dreptului, cât și publicul care interacționează cu activitatea Curții de Apel Suceava, să își exprime părerea cu privire la aspectele cuprinse în chestionar, rezultatele sondării urmând a se materializa într-un set de măsuri care să conducă la optimizarea activității și, implicit, la creșterea încrederii cetățenilor, destinatarii actului de justiție, în activitatea îndeplinită în instanțele de judecată”, se arată într-un comunicat semnat de președintele Curții de Apel Suceava.