Intră acum și în grupul de
„Echipele de intervenţie ale compania noastre au fost suplimentate şi au acţionat pe parcursul întregii nopţi şi a zilei de marţii, în condiţii meteo dificile şi în zone unde accesul utilajelor şi materialelor necesare a fost îngreunat. În urma efortului susţinut al echipelor de intervenţie până marţi, după-amiază s-a reluat alimentarea cu energie electrică la o mare parte din consumatorii afectaţi”, precizează Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România. Mai erau nealimentate localităţi din comunele Pătrăuţi, Falcău, Costileva, Ulma, Nisipitu, Dărmăneşti, Măreţia, Călineşti şi Grămeşti.
„E.ON Moldova Distribuţie îi asigură pe consumatorii afectaţi că a mobilizat toate resursele disponibile pentru remedierea avariilor şi reluarea alimentării cu energie electrică în cel mai scurt timp posibil în zonele încă afectate. În cazul în care se confruntă cu probleme la reţeaua de energie electrică, clienţii noştri sunt rugaţi să anunţe serviciul deranjamente al E.ON Moldova Distribuţie la numărul de telefon: 0230 929”, menţionează Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.