Intră acum și în grupul de
Compania de distribuție Delgaz Grid face un nou pas în direcția digitalizării serviciilor pentru clienți, prin lansarea asistentului virtual DELIA, un chatbot disponibil non-stop pe site-ul companiei, www.delgaz.ro.

Dezvoltat cu tehnologie AI, noul canal de comunicare oferă rapid informații clare și bine structurate din seria celor mai des solicitate de clienții actuali sau cei viitori ai companiei și elimină timpii de așteptare și limitările de program, valabile în cazul alternativelor reprezentate de call-center, respectiv centrele teritoriale de relații cu clienții.
Funcționalitățile principale ale asistentul virtual DELIA includ:
- informații despre racordarea la rețeaua de gaz sau electricitate – pașii de parcurs, ce este avizul tehnic de racordare (ATR), contractul de racordare, ce presupune punerea în funcțiune etc.;
- explicații privind documentația necesară pentru diverse solicitări (client nou, extindere sau modificare instalație de utilizare).
- detalii despre serviciile Delgaz Grid – verificări tehnice, sesizări, intervenții (cuplare/decuplare, sigilare, demontare), rambursări sume etc.;
- ghidare în procesul de programare a citirii contorului sau schimbarea acestuia – tipuri de contor disponibile, ce presupune schimbarea contorului (tarife, durata estimată și condiții înlocuire);
- răspunsuri privind modul de contactare a echipelor tehnice, modalitățile de plată pentru servicii și ghidare pentru transmiterea sesizărilor;
„Prin lansarea acestui asistent virtual, ne dorim să fim mai aproape de clienți, oferindu-le o experiență digitală accesibilă și eficientă. Este un pas firesc în strategia noastră de digitalizare și un angajament ferm pentru îmbunătățirea interacțiunii cu clienții”, afirmă Cristian Secoșan, Director General al Delgaz Grid.
Beneficiile pentru clienți sunt multiple: în primul rând, timp câștigat, prin accesul rapid la informații, fără a mai fi necesară apelarea call-center-ului sau deplasarea la ghișeu, precum și un suport digital intuitiv, disponibil non-stop. Totodată, asistentul virtual aduce claritate în pașii de urmat pentru cele mai frecvente solicitări și, foarte important, oferă feedback instant.
Delgaz Grid va continua să investească în soluții digitale menite să îmbunătățească experiența clienților și să simplifice accesul la informații esențiale.
Intră acum și în grupul de